صفحه نخستاخبارنمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایش

نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایش

شبکۀ نمایش این هفته در بخش «مرور آثار بازیگران»، ۶ فیلم با بازی لیلا حاتمی را نمایش می‌دهد. این فیلم‌ها هر شب ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱۱ تکرار می‌شود. طبق گزارش جام جم برنامۀ نمایش این فیلم‌ها از این قرار است:

شنبه (۱۱ خرداد): ارتفاع پست

یکشنبه: شیدا

دوشنبه: ایستگاه متروک

سه‌شنبه: هر شب تنهایی

چهارشنبه: لیلا

پنج‌شنبه: چهل‌سالگی

پ.ن: جمعه شب هم بی‌پولی پخش شد.

نمایش

 

پ.ن: یادداشتی در مورد ارتفاع پست: مهاجرت به همراه همۀ خانواده و یک اسلحه!

- یادداشتی به بهانۀ پخش شیدا: عشق در میدان جنگ!

- دربارۀ ایستگاه متروک: یک روستای عجیب

- دربارۀ هر شب تنهایی: به دنبال راه حل

- دربارۀ لیلا: زندگی تلخ یک زن

- دربارۀ چهل‌سالگی: احیای اقتباس ادبی

- دربارۀ بی‌پولی: یک طنز تلخ با سویه‌های اجتماعی

 

نظرات   

 
-1 #18 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشعلی پاراسا 1394-07-10 09:41
به نقل از Masha Djavaherian:
جالا كه اين 6 فيلم از تلويزيون,پخش شده,نبايد مانعي براي گذاشتن فيلم ها ,در اينترنت وجود د اشته باشد.چه خوب اگر اين كار بشود تا ما ايرانيان خارج از كشور,از هنر نمائي ليلاي نازنين وروشن بين ومتعهد,استفاده, كنيم

شما مثل اینکه زیاد ایرانی نیستید :lol:
الان اکثر ایرانی ها فیلم ها رو به صورت غیر قانونی از اینترنت دانلود می کنن.
نقل قول کردن
 
 
0 #17 6 filmMasha Djavaherian 1392-07-29 11:00
جالا كه اين 6 فيلم از تلويزيون,پخش شده,نبايد مانعي براي گذاشتن فيلم ها ,در اينترنت وجود د اشته باشد.چه خوب اگر اين كار بشود تا ما ايرانيان خارج از كشور,از هنر نمائي ليلاي نازنين وروشن بين ومتعهد,استفاده, كنيم
نقل قول کردن
 
 
+1 #16 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشرضا بیات 1392-06-18 08:57
یکی از بچه ها ایستگاه متروک رو کپچر کرده بود بهم داد.می خواستم ببینم admin عزیز اگه این فیلم رو از تی وی دیدن و اگه چیزی یادشون مونده، سانسور شده بود یا نه؟
بسیارسپاس

-----------------------
admin: تا آنجا که یادم است سانسور نداشت
نقل قول کردن
 
 
0 #15 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشنازنین 1392-03-17 22:43
و روز جمعه یعنی امروز 17/3 فیلم بی پولی رو پخش کرد و فردا ساعت 11 تکرارشه

====================
ممنون از اطلاع‌رسانی
نقل قول کردن
 
 
+1 #14 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشfadedaway 1392-03-14 18:36
از بین این فیلم ها کدومشون تا به حال از تلوزیون پخش نشده بود؟یکی هم این که ایستگاه متروک چه سالی اکران شده؟

=================================
admin: تا آنجا که من یادم هست پنج تا فیلم اول از تلویزیون پخش شده است قبل از این. و احتمالاً فقط «چهل‌سالگی» برای نخستین بار است که از تلویزیون پخش خواهد شد. «ایستگاه متروک» نیز اواخر بهار ۸۲ اکران شد و در بهمن‌ماه همان سال در برنامۀ «سینما یک» از تلویزیون پخش شد.
نقل قول کردن
 
 
+7 #13 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشفاطمه 1392-03-13 12:09
به نقل از هوادار:
1- خوش به حال جناب عالی! ما آن USB را هم نداریم!
2- واقعیّت این است که من هم «ارتفاع پست» را ندیده ام. یعنی نصفه و نیمه از تلویزیون که به «این» فیلم دیدن نمی گویند. به دلیل بیماری که در سال 1381 داشتم که توانایی حرکت و زندگی روزمرّه را از من گرفته بود فیلم های مهمّی از خانم حاتمی را از دست دادم از جمله «ارتفاع پست» و «ایستگاه متروک». البتّه می دانم «ایستگاه متروک» فیلم مورد علاقه ی جناب مدیر نیست.
3- یکی از عواملی که باعث شده بود فیلم خوبی باشد احتمالاً حضور اصغر فرهادی به عنوان فیلم نامه نویس بوده است. ضمن این که حال و حوصله ی حاتمی کیا هم برای فیلم ساختن بیشتر بود. متأسّفم که حاتمی کیا با فرهادی لج کرده. خودش می گوید «حسادت» نیست ولی فکر کنم همین باشد!

سلام اقای هوادار! باورم نمیشه که ارتفاع پست رو ندیدید!!!!
من بر عکس شما چندین بار دیدم این فیلم رو ..کامل!..
خیلیی این فیلمو دوست دارم.. از بین کارای حاتمی کیا ارتفاع پست رو میشه گفت بیشتر از بقیه دوست دارم... بازی درخشان لیلا حاتمی باید دید تو این فیلم.. فوق العاده هست..نقش متفاوتی هم بود برای لیلا حاتمی...
یه جا هست که از جاش بلند میشه میگه:
تو از قاسم چی میدونی؟؟فک کردی دزده؟؟ قاچاق چیه؟؟ ادمکشه؟؟ اونم برای این مملکت زحمت کشیده.. تو که خوزستانی نیستی جنگ که تموم شد برگشتی سر خونه زندیگیت..ولی اون موقع تازه اول بدبختی ما بود نه کار بود نه آب بود.......
تو خیال کردی قاسم برای خوش گذرونی و عیاشی میخواد بره اون ور اب؟؟ اون موقع که وقت خوش گذرونیش بود تو آبادان کنار جاده اب میفروخت حمالی میکرد.. چرا همتون خفه شدین خو؟؟؟؟؟
.... ما چیز زیادی نخواستیم.. گفتیم بریم جایی که سرمون تو لاک خودمون باشه.. آب باشه..
(واقعاا تاثیر گذاره.. :cry: ..من لیلا حاتمی رو شب و روز ستایش میکنم وبهش افتخار میکنم)
نقل قول کردن
 
 
-2 #12 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشفاطمه 1392-03-13 12:01
متسفانه ما گیرنده دیجیتال نداریم.. :sad:
خیلیی بد شد...
نقل قول کردن
 
 
0 #11 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشبهروز 1392-03-13 11:30
بسیار خرسندیم از این اتفاق خوب
نقل قول کردن
 
 
+1 #10 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشadmin 1392-03-13 00:21
به به چشم ما روشن شد.
فیلم «شیدا» که امشب پخش شد نه‌تنها کیفیت بهتری از نسخۀ VCD موجود در بازار نداشت، بلکه چند بخش مهم آن هم سانسور شده بود. اول جایی که شیدا برای فرهاد مجروح (پارسا پیروزفر) نامه می نویسد، جملات انتهایی نامه حذف شده: آنجا که فرهاد می‌گوید «دلم تنگ است. دلم برای دیدنش تنگ است. کی رخ می‌نماید؟ نمی‌دانم» و شیدا هم تکرار می‌کند «نمی‌دانم».

[پ.ن: این بخش از فیلم را می‌توانید در این لینک ببینید: bit.ly/14nLHEr]

مورد دیگر سانسور آنجا بود که شریفی‌نیا روی تخت درمانگاه صحرایی در مورد اهمیت عکس دوران جنگ حرف می زند («برای سانت سانت این زخم‌ها قیمت تعیین می‌کنند») همۀ این حرف‌ها کلاً حذف شده است!
نقل قول کردن
 
 
-2 #9 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشnegar 1392-03-12 22:04
من عاشق فیلم لیلا هستم.
نقل قول کردن
 
 
+2 #8 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشافسانه 1392-03-12 21:48
تلویزیون ما گیرنده دیجیتال داخلی داره ولی متاسفانه سیگنال شبکه نمایشش قطعه و نمیذونم چجوری باید سرچش کنم. دلم میخواست لیلا رو ضبط کنم البته امیدوارم بدون سانسور باشه. همیشه او قسمت سه تار زدن رو آقایون علما حذف میکنند که مبادا ملت دجار گناه کبیره بشن.
نقل قول کردن
 
 
+4 #7 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشهوادار 1392-03-12 21:22
1- خوش به حال جناب عالی! ما آن USB را هم نداریم!
2- واقعیّت این است که من هم «ارتفاع پست» را ندیده ام. یعنی نصفه و نیمه از تلویزیون که به «این» فیلم دیدن نمی گویند. به دلیل بیماری که در سال 1381 داشتم که توانایی حرکت و زندگی روزمرّه را از من گرفته بود فیلم های مهمّی از خانم حاتمی را از دست دادم از جمله «ارتفاع پست» و «ایستگاه متروک». البتّه می دانم «ایستگاه متروک» فیلم مورد علاقه ی جناب مدیر نیست.
3- یکی از عواملی که باعث شده بود فیلم خوبی باشد احتمالاً حضور اصغر فرهادی به عنوان فیلم نامه نویس بوده است. ضمن این که حال و حوصله ی حاتمی کیا هم برای فیلم ساختن بیشتر بود. متأسّفم که حاتمی کیا با فرهادی لج کرده. خودش می گوید «حسادت» نیست ولی فکر کنم همین باشد!
نقل قول کردن
 
 
+1 #6 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشنازنین 1392-03-12 13:37
من تا حالا ایستگاه متروک رو ندیدم!
فقط تیزر و تیکه هایش رو دانلود کردم دیدم و از بین این شش تا فیلمی که انتخاب کردن من 5 تا باقیشو دیدم.
سر ماجرا فیلم نرگس چشمم ترسیده نکنه خیال دارن ایستگاه متروک رو پخش نکنند.
خیلی دلم میخواست نرگس رو ببینم بابام خیلی ازش تعریف میکنه خدا کنه بتونم این یکی رو ببینم.
نقل قول کردن
 
 
+1 #5 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشadmin 1392-03-12 11:26
مثل اینکه برنامه تغییر کرده: یکشنبه شب «شیدا» نمایش داده می‌شود و دوشنبه‌ شب «ایستگاه متروک»
نقل قول کردن
 
 
+10 #4 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشadmin 1392-03-12 01:38
۱) من مدت‌هاست که تلویزیون را هم روی کامپیوتر می بینم! (با استفاده از یک تیونر دیجیتال USB). البته فقط برنامه‌هایی که قابلیت دیدن داشته باشد (یعنی حداکثر مسابقات فوتبال، گاهی نود، بخش‌هایی از هفت و همین!). امکان ضبط برنامه‌ها هم خیلی راحت‌تر است.

۲) خوشبختانه «ارتفاع پست» که امشب نشان داده شد از لحاظ تصویری کیفیت خیلی خوبی داشت. سانسور هم تا آنجا که من از فیلم یادم بود، نداشت (مدت فیلم پخش شده حدود ۱۱۰ دقیقه بود). و از آن جالب‌تر اینکه فیلم بدون هیچ وقفه‌ای (برای آگهی و...) و بدون اینکه هیچ زیرنویس‌ بی‌ربطی روی تصویر بیاید پخش شد (بر خلاف شبکه iFilm).
از لحاظ کیفیت تصویر من حالا منتظرم (و امیدوارم) تا «ایستگاه متروک» و به خصوص «شیدا» را ببینم که چگونه است، چون نسخۀ ویدئویی منتشرشده‌شان خیلی کیفیت پایینی دارد.

۳) ولی عجب فیلمی است این «ارتفاع پست». خیلی وقت بود آن را ندیده بودم. الان نه‌تنها حاتمی‌کیا نمی‌تواند چنین فیلمی بسازد، بلکه حتی امکان ساخت فیلمی این‌گونه با چنین داستان و نیش‌ و کنایه‌های سیاسی وجود ندارد (یعنی اصلاً پروانه ساخت که سهل است، هیچ فیلمنامه‌نویسی به سمت چنین موضوعاتی نمی‌رود)! به عنوان یک نمونه فقط کافی است به شخصیت منفور محافظ اول هواپیما (با بازی شهرام قائدی) دقت کنید.

۴) چه جوان (و البته ناشناس) بودند بازیگرانی چون امیر آقایی و رامتین خداپناهی!
نقل قول کردن
 
 
+4 #3 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشهوادار 1392-03-11 13:52
خُب ما که این شبکه را نداریم. چون هم تلویزیونمان قدیمی است و هم دستگاهش را نداریم. ولی چه زمان بدی را برای مرور آثار خانم حاتمی انتخاب کرده اند. سانسور هم که احتمالاً وجود دارد. رسانه ی میلی است دیگر!
نقل قول کردن
 
 
+5 #2 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشنازنین 1392-03-11 10:59
البته همین الان جدول برنامه هاش رو کامل کرد و نام ارتفاع پست برای امروز و ایستگاه متروک برای فردا رو اضافه کرد اما هنوز نام جت لی روی سایته نه لیلا حاتمی!
چند وقت پیش هم برای آثار ابوالفضل پور عرب تو جام جم ؛تو جدول پخش نوشته بود نرگس رو پخش میکنه اما همون روز عوضش کرد و یه فیلم دیگه داد!
نقل قول کردن
 
 
+5 #1 پاسخ: نمایش شش فیلم از لیلا حاتمی در شبکۀ نمایشنازنین 1392-03-11 10:50
منم از قبل نوروز منتظر این هستم که آثار لیلا حاتمی رو تو شبکه نمایش ببینم (چون قسمت تیزری که برای این بخش داره اسم لیلا حاتمی هم نوشته)
اما تو سایت شبکه نمایش بخش "گزیده آثار بزرگان سینما" نام جت لی رو برای این هفته زده البته هنوز جدول پخشش کامل نیست و ممکنه بخواد تغییرش بده پس باید منتظر باشیم.
در ضمن یک نظرسنجی درباره بازیگران زن بعد از انقلاب داره که تا حالا لیلا حاتمی از همه بیشتر رای آورده.
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین ویدئوها

facebook

آپارات

مرور فیلم‌های لیلا حاتمی در شبکه نمایش

Go to top